לד"ר גוטמן ולד"ר ברק - המשך DCIS
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר גוטמן - לשאלתך בוצעה לי ביופסיה ע"י מחט פתוחה (או משהו כזה) בוצעו לי מספר חתכים בעור והוצאו משם דגימות. האבחנה היתה INTRUDUCTAL CARCINOMA IN SI-TU. NO MICROVANTION FOUND IN THIS BIOPSY הרנטגנאית ראתה בלוטה מעט מוגדלת והחליטה לקחת משם דגימה - ושם נמצאו תאים אפיתלליים ממאירים. עשיתי כימוטרפיה ואח"כ ניתוח - ובניתוח בו הוצאו גם בלוטות נקבע NO RESIDUAL TUMOR. עכשיו לאחר שגם ד"ר ברק הגיבה אני לא מבינה כלום. אם גידול IN SI TU לא מגיב לכימוטרפיה - איך הוא נעלם אצלי??? או שאולי לא התיחסו אליו בבדיקת החומר שהוצא בניתוח. יכול להיות שבכל זאת הכימוטרפיה השפיעה גם עליו? אולי זו טעות בביופסיה? נא הסבירו לי
שלום ורדה , שאלתך נשלחה ליועצי הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
מצטער, אינני מבין את ההשתלשלות. עלייך לפנות לאונקולוג שטיפל בך להסברים. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי