שאלה לפרופ' כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך אני בת 43 ומתחילה לקחת טמוקסיפן ל5 שנים הבאות( אני אחרי טיפול כימי ולכן פסק לי המחזור)האם עיבוי רירית הרחם הוא ודאי ללוקחות את הטמוקסיפן ובאם כן מה המלצותך לטיפול? בתודה דבורה
שלום דבורה, שאלתך הועברה לפרופ' כהן. בברכה, צוות אחת מתשע
ראשית, השחלות יכולו לחזור לתפקד. לכן העלמות המחזור לא בהכרח לתמיד. יש לבדוק את רמת הורמון האסטרוגן. שנית רירית הרחם יכולה להתעבות, אך אז זה תלוי באם את מייצרת הורמונים או לא. באם את מייצרת הורמונים ואין מחזור, צריך לקחת תכשירי פרוגסטרון להפיל את רירית הרחם. באם אין לך הורמונים ורירית הרחם מתעבה אז אולי יהיה צורך לבדוק את רירית הרחם. מכל מקום לא תמיד רירית רחם מתעבה.