אונקולוג מומלץ
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום !מחפשת אונקולוגית או אונקולוג מבית החולים רמב"ם בנושא סרטן שד. רצוי מאוד שיהיו אמפטים מקשיבים ולא מתיחסים כאילו אני עוד איזה תיקיה עם מס' תעודת זהות{זה לא מוגזם לבקש נכון?} תודה ושבוע טוב ומבורך
במידה ואת במכבי - יש את מכון אשכול שנמצא בצ'ק פוסט, והם ממש אבל ממש נחמדים, ולא צריך להגיע לרמב"ם. ברמב"ם היתה רופאה אחת מקסימה שעזבה לחו"ל , והשניה שנשארה = פחות. אז בהצלחה.
דר זיידאן מרב"ם עונה לדרישתך הוא מומחה נעים הליכות פנוי לכל שאלה ומשיב תמיד באמפטיה ובמקצועיות.