DCIS
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לי היה גידול שבביופסיה אובחן כDCIS אבל אח"כ התברר שיש בלוטה נגועה. עשו לי טיפול כימוטרפי - ואח"כ בניתוח כבר לא היו תאים סרטניים. האם גם DCIS נעלם עם כימוטרפיה? האם זה שלא היו תאים סרטניים אחרי כימוטרפיה מעלה סיכויי הישרדות??.
שלום ורדה, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
שלום איך יכל להיות שב DCIS שעל פי הגדרתו הוא לא פולשני יש בלוטה נגועה? IN SITU האם יש סוגים שונים של DCIS בבברכה ריקי
הנסיבות אינן ברורות לי. באיזו ביופסיה מצאו DCIS, ע"י מחט? פתוחה?. האם בביופסיה כרתו את כל הממצא ? האם הגבולות היו נקיים? באילו נסיבות הגיעו לבית השחי ? הרי לא היו אמורים לבדוק אותו אם אין גידול פולשני בשד? נראה לי כי את רשמת מידע חלקי או לא מדויק, ולכן אינני יודע כיצד לענות על שאלתך. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי
DCIS לא מושפע ע"י כימוטרפיה. היעלמותו של גידול במהלך טיפול כימי מעלה את סויכויי ההישרדות.