חזרתו של האויב

דיון מתוך פורום  סרטן השד

23/11/2004 | 20:34 | מאת: ליבית

שלום לכולן, אצלי חזרה המחלה אחרי הרבה מאוד שנים. חליתי לראשונה בהיותי בת פחות מ- 30. עם חזרת המחלה חיפשתי תמיכה אצלכם בפורום. להפתעתי קיבלתי הודעה למייל שלי שאומר "התקשרי אלי . רותי". לא היה לי שמץ של מושג מי הכותב ולאחר שהתקשרתי והייתי נתונה בלחץ רב התברר כי הגעתי לרופאה בשם ד"ר רותי לאופר. בבלבול בו הייתי נתונה בין הבדיקות והתשובות היא נתנה לי טיפים, עצות ואוזן קשבת בכל שעה ועל כך המון תודה. לכלכן אני מאחלת ימים טובים ובשורות טובות. שלכן, ליבית

23/11/2004 | 21:40 | מאת: עינת

את רותי תמצאי ב http://forums.nrg.co.il/index.php?act=forum&do=forum&forum=120 להת

24/11/2004 | 15:47 | מאת: נל

היו היו אנשים טובים .... ומישהו במעלה ההיררכיה חשב שהוא חזזזק.. היא עדין תומכת וניתן לאתר אותה בדיוק בקישור שנמסר למעלה.

מנהל פורום סרטן השד