מדוע אין תגובה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לצוות אחת מתשע ולדר' בן ברוך, בדף מס' 15 בתאריך 15.4 נשאלה שאלה, ונראה לי שפשוט דילגו עליה, אשמח ואודה לכם מאוד אם תוכלו בכל זאת לענות, שוב תודה מראש
שלום גל, להרגיעך - לא דילגנו על השאלה . צריך תמיד לזכור שהרופאים הפעילים בפורום הם אנשים מאד מאד עסוקים ואת הזמן שהם מקדישים לתשובות בפורום הם גוזלים ממעט הזמן הפנוי שיש להם וצריך להתחשב בכך. השאלה הועברה ביום שנשאלה לאחד הרופאים החברים בצוות בפורום ( לא לדר' בן ברוך שהיא אונקולוגית אלא לכירורג ). תשובתו מתעכבת, מסיבות השמורות עימו, אך בסופו של דבר היא תגיע, אז אנא קבלו זאת בהבנה.
תשובתו של דר' כרמון נמצאת בצמוד לשאלה המקורית מ- 15 באפריל.