כאבים סביב הצלקת - עד מתי?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי כריתת שד לפני כשנתיים, בשלושה ניתוחים נפרדים: ביופסיה, הרחבה וכריתת בלוטות ובסוף כריתה מליאה. אני סובלת מכאבים באיזור הצלקת עצמה וכן מנפיחות ואי נוחות באיזור בית השחי.)יש לי 2 צלקות נפרדות, של המסקטומי וושל כריתת הבלוטות והנפיחות מתרכזת בינהן.( הכאבים פחתו בתקופה מסוימת וחזרו ביתר שאת. האם כאב בשלב זה הוא נורמאלי? האם הוא יפחת? האם שיחזור ישנה את המצב לטוב? או לרע? מצפה לתשובתכם תודה רינה
לקריאה נוספת והעמקה
רינה יקרה, אנא שימי לב לתשובתו של פרופ' מרדכי גוטמן בדף הקודם של פורום זה.
שמתי לב תודה