חזייה לוחצת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יכול להיות גידול סרטן השד למטה ובצדדים של החזה כי לפעמים נורא כואב לי שם כתוצאה מחזיות לוחצות וזה נורא מטריד אותי...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, גידול סרטני בשד בדרך כלל אינו מתגלה על ידי כאב. יתכן והכאב שאת חשה אכן נובע מחזיה לוחצת מדי אך לשם בירור הסיבה האמיתית כדאי שתיבדקי על ידי כירורג מומחה לשד. בדיקה שנתית על ידי רופא הינה בכל מקרה חלק מהמעקב והשמירה על בריאותך שהיינו ממליצות לך לאמץ לעצמך, בנוסף לבדיקה עצמית חודשית ו- בהתאם לגילך - גם סריקת ממוגרפיה.