יש לי גוש בתוד השד..
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 16 וחצי ובימים האחרונים הרגשתי כאב מוזר בשד וקצת אודם באיזור הפיטמה עכשיו שאני נוגעת באיזור הוא קשה כאילו יש גוש בפנים ואני חוששת שזה אולי גידול יש איזשהו סיכוי לחלות בסרטן השד בגיל 16 וחצי? אני ממש מודאגת..
שלום אורלי, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים בכדי לקבל חוות דעת של הרופא, ובכדי להסיר דאגה מליבך. בברכה, צוות אחת מתשע
הרבה יותר הגיוני שיש לך איזושהי דלקת. גשי להיבדק אצל רופא.