לדר' גוטמן-שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביקשתי תשובה ואם אתה יכול להגיד מצויין מה אני עושה אם התשובה זה כבר עיניני. איני מכריחה לתת לי תשובה לכן יש את האתר כדי לא לרפא אלא לתת תשובה לשאלה תודה
זה מה שקורה כלד"ר גוטמן נמאס. בהתחלה הוא מאוד נחמד אבל בהמשך יוצא השד האומנם ידיים טובות כירורג מעולה אבל יחסי אינוש לא הצד החזק שלו
דבי ההערה שלי מתייחסת כמובן לתשובה שלך - ענית בשם כולנו - לפחות בשמי תודה מיכל ה
זהו ד"ר גוטמן כירורג מעולה אבל כשנמאס לו אז הוא פשוט שוכח את מקומו. ככה זה אצלו ידיים מעולות אבל יחסי אינוש חלשים מאוד
אני לא מאמינה אבל כבר פעמיים מחקו את התגובה שלי בנושא ד"ר גוטמן
תהיי רגועה - גם לי מחקו 2 תגובות בנושא