לדר' גוטמן-שד

דיון מתוך פורום  סרטן השד

17/11/2004 | 15:48 | מאת: דבי

ביקשתי תשובה ואם אתה יכול להגיד מצויין מה אני עושה אם התשובה זה כבר עיניני. איני מכריחה לתת לי תשובה לכן יש את האתר כדי לא לרפא אלא לתת תשובה לשאלה תודה

17/11/2004 | 16:45 | מאת: ש.

זה מה שקורה כלד"ר גוטמן נמאס. בהתחלה הוא מאוד נחמד אבל בהמשך יוצא השד האומנם ידיים טובות כירורג מעולה אבל יחסי אינוש לא הצד החזק שלו

17/11/2004 | 18:44 | מאת: מיכל ה

דבי ההערה שלי מתייחסת כמובן לתשובה שלך - ענית בשם כולנו - לפחות בשמי תודה מיכל ה

17/11/2004 | 21:44 | מאת: ש.

זהו ד"ר גוטמן כירורג מעולה אבל כשנמאס לו אז הוא פשוט שוכח את מקומו. ככה זה אצלו ידיים מעולות אבל יחסי אינוש חלשים מאוד

19/11/2004 | 03:21 | מאת: ש.

אני לא מאמינה אבל כבר פעמיים מחקו את התגובה שלי בנושא ד"ר גוטמן

20/11/2004 | 00:19 | מאת: מיכל ה

תהיי רגועה - גם לי מחקו 2 תגובות בנושא

מנהל פורום סרטן השד