זכויות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשבועיים עברתי ניתוח להוצאת גוש ממאיר בעוד כשבוע אני מתחילה טיפולים כימוטרפיים. אני עצמאית (בעלת חנות) היכן אני יכולה לברר מהן זכויותי בביטוח הלאומי? תודה מראש אירנה
שלום אירנה, באתר עמותת אחת מתשע הוקדש פרק על זכויות כלכליות. הקישור לאתר נמצא בצד שמאל של הדף/ דף הבית/ מידע/ למי לפנות/ זכויות כלכליות. בנוסף עו"ד רקפת אנוך סמנכ"לית העמותה היא גם רכזת הפרוייקט לזכויות. היא תשמח לעזור לך כמיטב יכולתה. מס' הטלפון 03-6021717 שלוחה 201 בימי א-ה. בברכה, צוות אחת מתשע
אירנה שלום, ברגע שתתחילי את הטיפולים, אמורה להיות בבית חולים שלך,עובדת סוציאלית של האונקולוגיה, או ששם יפנו אותך, היא אמורה לתת לך טפסים למילוי כל הפרטים, לביטוח לאומי , ומשם יכוונו אותך ,לפי אחוזי נכות ומה שיקבע לך, בקיצור תידרשי פגישה עם עובדת סוצילית. בהצלחה טלי