סויה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם לחולת סרטן שהגידול שלה רגיש להורמונים בצורה חזקה, מומלץ להימנע צריכת מאכלי סויה? תודה מראש על התשובה
ורד שלום, אני נוהג להמליץ להימנע מצריכת מאכלי סויה או אכילה מועטה של אלה. בברכה, נדב
מה נחשבת לכמות קטנה\אכילה מועטה של מוצרי סויה ? האם מנת טופו פעם בשבוע נחשבת למעט או להרבה ? ומה לגבי פולי סויה חלוטים (http://www.edamame.com) ? האם גם רוטב סויה כלול תחת הקטגוריה ? האם הנזק הפוטנציאלי קיים רק אם אוכלים מוצרי סויה על בסיס יומיומי, כתחליף עיקרי לבשר, למשל ? או שמא גם בפעם בשבוע (גם אם מדובר מנה גדולה) של אחד המוצרים המוזכרים לעיל, קיים פוטנציאל לנזק כלשהו ?