"כימו יקירי"(הספר) - תודה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני רוצה להמליץ לכל מי שגילתה לאחרונה או אפילו רק התחילה לעבור את הטיפול לקרוא את הספר. ספר קליל לקריאה אך עם זאת מצאתי בו עומקים שרק מי שעברה ועוברת את מה שחוותה הסופרת יכול להבין. מבלי להכיר את הסופרת אני מרגישה מחוברת אליה בהמון רבדים. הספר אפשר לי להבין את הסובבים אותי .. וכן גם לסלוח. תודה.
גם אני מאד ממליצה לכל אחת לקרוא את הספר מזדהה עם כל מילה.
גם אני מאד ממליצה לכל אחת לקרוא את הספר מזדהה עם כל מילה.