שאלה לד"ר כרמון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום גילו לי גוש בשד בגודל 1 ס"מ הן בממוגרפיה והן באולטרה סאונד. במכתב נכתב שנראה כמו פיברואדנומה. באיזה אחוז מהגידולים שנראים כמו פיברואדנומה מתברר שיש בעצם סרטן. אני בת 51 . (יש לי תור ליעוץ בעוד 10 ימים)
שלום גלית, שאלתך הועברה לד"ר כרמון. בברכה, צוות אחת מתשע
גלית שלום הסבירות למצוא גידול סרטני בממצא שתארת נמוכה ביותר. במצב בו גוש הנראה כפיברואדנומה בבדיקות שעברת בכ"ז סרטני, בד"כ מדובר בסוגי גידול בעלי התנהגות יותר שפירה מגידולים סרטניים רגילים. בנוסף, גודל הגוש קטן מאד, כך שגם אם ההערכה בצילומים שגויה, נראה שאת בהחלט יכולה להיות שקטה. החלטת הרופא איתו תיפגשי יכולה להיות דגימה ע"י מחט לצורך איבחון או מעקב. בהצלחה ד"ר כרמון
אני מודה לך על התשובה המהירה והבהירה