הצתה מאוחרת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך איך איך לא גיליתי עד עכשיו את הפורום הזה. ועכשיו אני יושבת ומדפדפת בהודעות ומרגישה כל כך בבית והדמעות זולגות.. והלב רוקד. תודה לכולכן רינה
היי רינה גם אני גיליתי את האתר לא מזמן ומרגישה כמוך חג שמח
ממליצה לכן בחום להיכנס לשני אתרים נוספים שיעודם לפן הריגשי , האחד "חוסן- חולי סרטן נלחמים" והשני פורום אדיר ב y net אשר ניתו להיכנס אליו, במיון ראשון -"} קהילות - תמיכה- סרטן מכל הלב," מומלץ מומלץ ושוב מומלץ