חיסון שפעת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש סיימתי טיפולים כימיים והקרנות, ברצוני לדעת אם עלי לקבל חיסון לשפעת, אני בדרך כלל בחורה בריאה לכן הייתי רוצה לדעת אם החיסון נחוץ. ושאלה נוספת - האם נכון שלנשים שחלו בסרטן השד אסור לקבל מסג'ים כל שהם וכן לא מומלץ לעשות אמבטיות ג'קוזי תודה על התשובה דליה
שלום רב, שאלתך נשלחה ליועצת הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
לדליה, מכיוון שהתשובות כיום אינן ממהרות להגיע, אני מציעה לך לעשות חיפוש בפורום לכל השאלות שלך, כי הן נשאלו ונענו המון פעמים בעבר. בעיקרון ובתמצית: חיסון מומלץ מאוד, מסז'ים, אמבטיות וג'קוזי בהחלט מותרים - כמובן בהנחה שפצע הניתוח והעור לאחר ההקרנות הבריאו.
מומלץ לחולי סרטן כן לקבל חיסון נגד שפעת. החיסון לא מזיק. אין שום בעיה עם מסג'ים ולא עם ג'קוזי, מותר !!!