צבע- שאלה לרופאים ולבנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם יש איסור להשתמש בצבע לשיער, בעיקר לאחר ניתוח כריתה חלקי להוצאת גוש סרטני, הוצאת בלוטות, טיפולים כימותרפיים, הקרנות לשד ולבית השחי, ותוך כדי נטילת טמוקסיפן? תודה איגי
אין איסור להשתמש בצבע לשיער ואין עם זה בעיה.
לד"ר אלה עברון תודה רבה על תשובתך. בכ"ז ליתר בטחון אני שואלת: המוכרת אמרה לי שבצבע יש "אמוניאק" ו"חמצן", מה שאין ב"שטיפה" לשיער. היא ציינה ש"אנשים עם מחלות שאסור להן להשתמש בצבע" משתמשות ב"שטיפה" ולא בצבע. (לא אמרתי לה דבר וחצי דבר לגבי המחלה, ולא שאלתי על איזה מחלות היא מדברת). הבעיה ש"שטיפה"צובעת את השיער אך לא צובעת היטב שיער לבן. לכן אני שואלת האם חומרים אלו שבצבע ושלא נמצאים ב"שטיפה" מותרים לשימוש ולא מזיקים (ה"אמוניאק" והחמצן)? תודה רבה איגי