שאלה לרופא בלבד!!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 24 ולאחרונה יש לי מידי פעם כאבים חזקים בשד השמאלי. מעין כאב עז בפטמה וממתחת לשד. הייתי אצל כירורגית שד והבדיקה הייתה תקינה. אני גם עושה בדיקות עצמיות- אין גושים, ואין שום תופעות מדאיגות למעט הכאבים. האם יש מה לדאוג או לבדוק עוד? אין לי סיפור של סרטן השד במשפחה. תודה.
שלום אורית, שאלתך נשלחה ליועץ כירורגי של הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
אורית יקרה כאב לכשעצמו אינו תסנין משמעותי בהקשר של סרטן שד, ולכן, ובמיוחד בגילך לא הייתי חושש מכך. ההרגל שלך לבדוק את עצמך הוא טוב, ואת יכולה להסתפק בו בצירוף לבדיקת כירורג אחת ל - 6 חדשים. ניתן להוסיף בדיקת אולטראסאונד אם התופעה נמשכת. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי