שאלה..
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדודתי התגלה השבוע שהיא לוקה בסרטן השד.. רציתי לשאול מה הסיכון למוות במקרה של סרטן השד אשמח לקבל תשובה
מאד חשוב לדעת עוד פרטים לגבי דודתיך וביחוד באיזה שלב התגלה הגידול. בדרך כלל סרטן שד מתגלה בשלב מוקדם ואז יש סיכויי החלמה מצויינים בתנאי שמקבלים את הטיפול המתאים.
שלום לך דקלה, כפי שענתה לך החברה ,ללא פרטים אודות הסרטן השד לא ניתן לתת לך תשובה. גם כשיודעים את הפרטים אודות המחלה דהיינו ,שלב המחלה מספר בלוטות לימפה נגועות ואולי אף אחת, לא מדובר בשאלה של חיים ומוות . כי אם בדרכי טיפול , בסרטן שד אחוז גבוה של חולות מחלימות. במידה ואת מעונינת ללמוד קצת יותר על סרטן שד את יכולה להכנס לאתר של עמותת אחת מתשע www.onein9.org.il שם בפרק מידע/מידע רפואי יש פרק שמסביר על המחלה. כמו כן יש שם גם שאלות לרופא ,זה במידה והיא או משהו שמלוה אותה רוצה ללמוד מה כדאי לשאול את הרופא. אם את מאד מודאגת או חרדה את יכולה לצלצל לקו טלפון חם של אחת מתשע ולדבר שם עם מתנדבות שהיו חולות החלימו עברו קורס הכשרה ויש להן. נסיון רב בקו החם.טל של קו חם 1-800-363-400 מיום א' עד ה'. כל טוב