נטילת טמוקסיפן ודיאטה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בת 43 מטופלת בטמוקסיפן לאחר שנה של ניתוח כריתה חלקי + כימותרפיה + הקרנות. התחלתי דיאטה של שומרי משקל אני מקפידה על איזון וגם משתדלת לעסוק בספורט באופן שוטף האם יש איזה מגבלה עניינית לשילוב של דיאטה וטמוקסיפן? הסביבה והחברים מנסים לשכנע אותי לרדת מהעניין ואני לא מעוניינת. סילבי
היי סילבי, אני עוד באמצע ההקרנות התחלתי ללכת לדיאטנית, ואני קיבלתי תפריט שמתאים לי, אבל אין בו בגדול שום הגבלות בגלל שימוש בטמוקסיפן. אני גם מעמלת ומנסה לאזן. אם כי מעולם לא הייתי מידה 38 ונדמה שאני גם לא אהיה, 42 זה יותר מתאים לי מבחינת אהבתי לאוכל.! אבל, מותר לעסוק בספורט והכל. חשוב זה שהכל יהיה במידה ולא תרעיבי את עצמך ותאכלי אבות מזון לפי הדרוש. בהצלחה. סמדר
הי סילבי אני קבלתי עד לאחרונה טמוקסיפן,במקביל נמצאת בשומרי משקל,מזה שנתיים חברת כבוד,את יכולה להמשיך בשומרי משקל מכיוון שהתזונה שלהם היא מאוזנת ורק תגרום לך להרגיש טוב יותר עם עצמך,מאחלת לך הרבה בריאות
שלום סילבי, שאלתך הופנתה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
סילבי שלום, איזו דיאטה את עושה ומה מטרתה? נדב