שאלה חשובה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם בדיקת אולטרה-סאונד, אליה הרופא שלח אותי, אפקטיבית במציאת גושים או ציסטות?! במקרה שלי, הכיורג טען שיש לי ציסטות ענקיות, אולם בבדיקת האולטרא-סאונד לא עלו שום ממצאים... כמו-כן, רציתי לקבל פרטים לעניין בדיקת גן סרטן השד: האם ממומן ע"י קופ"ח, במידה ולא, מה מחירו וכד'
אנני רופא אלא בעל שאשה שחלתה, מניסיון רק ביופסייה נותנת תשובות ויש לעשות בדחיפות לדעתי. יש בכלל מימצאים שאינם נראים בממוגרפייה, ונראים בא.סאונד וההיפך,זו בעייה קשה ולכן רק ביופסייה לדעתי תועיל.