מחפשת קבוצת תמיכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עומדת להתחיל תהליך של בירור גידול : ביופסיה ומי יודע מה עוד. מעונינת להתכתב באי מייל
אשמח לשוחח איתך מירי
דנה שלום לפני כחודש סיימתי טיפולים כימיים והקרנות - מוכנה לעזור ולענות בכל שאלה שתהיה ולו ה"טיפשית" ביותר, כי מי יעזור לך אם לא אנחנו - הוותיקות - מוכנה בכל עת , דליה
אשמח להתכתב איתך מירי
דנה יקרה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. מתנדבות הקו החם של "אחת מתשע" - כולן נשים ש"היו שם", בכל הגילים - תשמחנה לשוחח איתך ולעזור. את מוזמנת לפנות לטלפון 1-800-363-400 בימים א - ה בין השעות 10:30-13:30 ו- 16:00-19:00 , ובימי ג' גם מ- 19:00 - 21:00 . באיחולי בריאות , והצלחה