מירב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במידה ואת קוראת הודעה זאת לצערי השארתי לך הודעה בYNET והיא נמחקה אני מקוה שזאת לא נמחק ע"י המפקחים . תשאירי לי את האמיל שלך .
להמשיך להשאיר הודעות בשני הפורומים
להמשיך להשאיר הודעות בשני הפורומים
להמשיך להשאיר הודעות בשני הפורומים
האי מייל שלי כתוב תמיד למעלה. בכל מקרה אכתוב אותו למטה. אשמח לשמוע ממך. אני בהחלט לא מתייאשת, להפך אני אופטימית מאוד, כי אני יודעת שבקרוב מאוד יהיה טוב, וחבל , חבל מאוד שלא פה. חבל שהעמותה והאגודה , במקום להיות קשובות לצרכים של חולות במצוקה, הפנו את כל המשאבים שלהן להתעלמות/ או לחליפין למחיקה של דברינו. אם מלכתחילה היו מבינים שכל פשענו הוא שרצינו את ד"ר לאופר שלנו איתנו, זאת שתמיד זמינה לנו, זאת שתמיד אפשר להתקשר אליה והיא גם מתקשרת ומתעניינת, זאת שמבינה את המצוקות אך לא חוסכת את מילותיה, זאת שאנו אוהבים, ורק היו דואגים שתחזור, כל הלכלוך הזה לא היה קורה. מחיקה של דברינו יכולה רק לגרום לנזק עוד יותר גדול. פתאום נעשינו האויב הגדול של פורום זה והפורום של תמי, נו באמת, עד היכן הגענו? והפעם באמת, אני חושבת שהכל כבר נאמר, ואין לי יותר להוסיף כאן. מקווה שעוד תצליחו לקרוא את ההודעה לפני שתמחק. האמינו לי שבקרוב מאוד נמצא מקום טוב יותר, מקום שבו אנו רצויות, אהובות ומבינים אותנו. לא רוצים אותנו - לא צריך. אני חושבת שהרבה מאיתנו תרמו מאוד לפורום ע"י תמיכה ועידוד של כל כך הרבה נשים שהיו זקוקות לכך. לא ראיתי לאחרונה מאז ש"גורשנו" שהפורום עדיין כזה באותו רמה שהיה עם ד"ר לאופר ועם כל כך הרבה שאכפת להן. ההפסד כולו שלכן, אגודה ועמותה. אני מסיימת באמת, כי זה מקום שאני מאוד לא רצויה בו, שמקומי לא פה. נתכתב במיילים הפרטיים שלנו ונתעדכן בקשר להמשך.ושוב זה ממש לא בא ממצב של ייאוש, אלא דווקא ממצב של תקווה לעתיד הרבה הרבה יותר טוב. מחזקת את ידיכן בנות, היו בריאות, ולחלק מהרופאים והצוות שבכל זאת היו להן כוונות טובות אחרי הכל, אני שולחת את תודתי והערכתי. שלכן, מרב[email protected]