מעיינות מים חמים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מותר לאשה שעברה כריתה חלקית של סרטן השד לפני כשנה וחצי וסיימה טיפולים לפני מס' חודשים לבקר ולהיכנס למעיינות מים חמים.
ורד שלום, בהנחה שהאזור המנותח והמטופל החלים לגמרי התשובה היא כן. תהני. נדב
אני הייתי.... ואפילו נהינתי. מיד עם סיום הטיפולים שאלתי את הפרופסור שמטפל בי מה מותר ומה אסור ןהןא אמר - תחיי את חייך כרגיל! אז, זה בדיוק מה שצריך לעשות. תבלו
שלום לך אל תשכחי את היד ממנה הוציאו לך בלוטות וצריך לשמור עליה מפני הלימפדמה אני לא הייתי נכנסת למעיינות מים חמים ולמיטב זכרוני כך גם קראתי בכמה מקומות שיש לשמור על היד מפני חום קיצוני וגם מפני קור קיצוני (מה זה קיצוני - נתון לויכוח בברכה ריקי א