כימותרפיה מה זה??????
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עומדת להתחיל טיפול כימותרפי.. ואני פוחדת מאוד.. כי איני יודעת מה מצפה לי לא קיבלתי הסברים במיוחד על זה.. אם מישהי יכולה להסביר לי מה עושים בטיפול כימותרפי.. ומה זה אומר צבע הכימותרפיה... אשמח מאוד... תודה ריקי
שלום רב, לעמותת אחת מתשע יש אתר ובו מידע רב על כימותרפיה באופן כללי , ועל התרופות באופן פרטני. הקישור לאתר נמצר בצד שמאל של דף זה. ליחצי על הקישור/ דף הבית/ מידע/ מידע רפואי/ כימותרפיה. אנו מקוות שמידע אכן יעזור לך. בברכה, צוות אחת מתשע