לכל הרופאים האוגקולוגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חולה עם גרורות בקרום הריאה וגוש במרכז בית החזה מוקד לא ידוע אחרי כל טיפול היום אני מקבלת 20 מג"מ דקסה ו2200 מג"מ גימז"ר אני לא מצליחה להרדם גם אם אני לוקחת 10מג"מ ואבן .האם יש פתרון לבעייתי עלי לציין שלמחרת ועד הטיפול הבא אני י ישנה מצויין ללא עזרת כדורים. שאלתי השניה האם מותר במצבי לקבל איסוי. פשוט לפינוק ואם כן מאיזה סוג. תודה גו"ד
לקריאה נוספת והעמקה
קרוב לוודאי שהדקסה גורם לקושי לישון, תתיעצי עם הרופא שלך אם אפשר להוריד מינון. אין שום בעיה עם עיסוי מכל סוג (רק שיהיה נעים).