מחפשים פסיכולוג ישראלי בדנמרק לתמיכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם/ן. משפחתנו חיה בדנמרק, קופנהגן, ואנחנו מתמודדים עם סרטן השד. היות ואני ישראלי, אני מניח שיהיה לי קל יותר לשוחח עם ישראלי, אלא שאני לא מכיר אנשי מקצוע ישראלים לתמיכה. האם מישהו מכיר/ה? תודה מראש
מציעה לכם לפנות לשגרירות ישראל בקופנהאגן. הם מכירים ויודעים בוודאי יותר מאשר כאן בפורום. ואם לא תמצאו - לכו לפורומים בעברית - של תמיכה. כמו זה למשל: http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2230-12331,00.html בהצלחה.
יש לי רעיון!!! תפנה לרב פירר הוא יודע את כל התשובות הפקס שלו036761489 ןהטלפון של עזרא למרפא בו הוא מתנדב הוא036770730 בהצלחה הרבה כח ןאופטמיות.