פאמרה (FEMARA )
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , לאימי אובחן סרטן שד,האונקולוגית המליצה על תרופה בשם פאמרה (FEMARA ) אשר לא נמצאת בסל בתרופות ולא אושרה ע"י קופת החולים (מאוחדת +עדיף) . האם התחליפים טובים כמוה?ידוע על נשים שאושרה להן התרופה ?מה נדרש לעשות על מנת לשכנע את הקופה??? תודה
שלום ביאטה, עמותת אחת מתשע עוסקת גם בשמירה והגנה על זכויות הוחלה , עו"ד רקפת אנוך היא הרכזת ניתן לפנות אליה בטלפון 03-6021717 שלוחה 201 . היא תשמח לעזור ולייעץ לך בנושא. בברכה, צוות אחת מתשע