למפקטומיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, עברתי ניתוח לפני שנה. בחודשים האחרונים ישנה תופעה של התקשות השד וכאבים באותו שד. בבדיקה לפני חודשיים הכל היה תקין. האם הכאבים וההתקשות נורמליים? תודה לכם על התשובה. יערה
שלום יערה, תודה על שאלתך, והיא נשלחה ליועץ כירורגי של הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
יערה שלום קשה לתת תשובה בלי לקבל פרטים נוספים:בת כמה את, איזה ניתוח עברת, אזה טיפול משלים קיבלת, אזה בדיקות עשית לפני כחודשיים? אשמח לחזור אלך לאחר קבלת האינפורמציה בכבוד רב ד"ר ברודסקי
שלום ד"ר ברודסקי, ראשית אני מודה לך על תשובתך המהירה. אני בת 47, עברתי למפקטומיה מצד שמאל, קיבלתי כימותרפיה והקרנות. כיום לוקחת טמוקסיפן. עברתי לפני חודשיים ממוגרפיה ואולטראסאונד ובדיקת רופא- שכולם היו תקינים. מחכה לתשובתך יערה