לרופא בלבד .כריתת שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אחותי בת 55 עברה כריתת שד . היא גילתה את השינוי בשד מהר ופנתה לרופאה אשר ביצע ביופסיה והמליץ על כריתת השד . שאר בדיקות גופניות תקינות כבד , ריאות וכדומה . וכעת היא ממתינה לתוצאות בדיקות פתולוגיות של השד . שאלות - מה משמעות הבדיקות הפתולוגיות שיבוצעו , ומה משמעות המימצאים ? אם הבדיקות הגופניות אינם מראות גרורות - מה הסיכוי לריפוי מלא של המחלה אצלה ? בתודה מראש נף
שלום רב, תודה עלשאלתך. השאלה הופנתה ליועץ כירורגי של הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
נף שלום הבדיקות הפתולוגיות מתיחסות לגודל הגידול ומאפיינים שונים שלו, ולהעדר או נוכחות תאי גידול בבלוטות הלימפה. התוצאות קשורות לסיכויי ההחלמה ומשמשות לקביעת סוג הטיפולים הנוספים שאפשר שיוצעו לאחותך. בברכה ד"ר מ כרמון