עצה מבעלות נסיון בשחזור שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן, אמי (בת 74) עברה ניתוח לכריתת שד לפני כחצי שנה והיא שוקלת לעבור ניתוח לשחזור השד. אחרי שאמי קראה את המידע הרפואי המופיע באתר זה היא התמלאה בהיסוסים וחששות לגבי הניתוח. מסיבה זו הייתי שמחה לשמוע מבעלות נסיון וכאלה שעברו ניתוח לשחזור השד (ובעיקר נשים מעל לגיל 70) האם כדאי לה לעבור את הניתוח, האם ההחלמה קשה, האם התוצאות משביעות רצון וכד'. תודה על עזרתכן.
לרותי לצערי אין שום אפשרות לייעץ בנושא זה בצורה מקצועית ללא בדיקה של המצב בשטח השאלות נמטרידות בקשר להחלטה הן לדוגמא:מה גודל השד השני, מה מצב בריאותה הכללי , כמות העור שנותרה, האם עברה הקרנות,עד כמה המצב הנוכחי מפריע לה וכד. לכל השאלות אין תשובה גורפת. ולכן אין דרך לקבל תשובה מהמנה אלא בהתייעצות מסודרת.