לצוות אחת מתשע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אפשר לתקן טעיות , ולהתנצל הוקרנו ומוקירות את ד"ר לאופר אני מרגישה פגועה כמוה זאת התודה ? יש מקום להתנצלות ובזה לסיים את מחול השדים . תודה ורק בריאות לכולנו.
לחיה ולכולן היינו תמימות ומנוצלות, ולאיש אין כונה להתנצל על כך נשארתן כרגע בלי אונקולוג שיעזור בזמן אמת, האין זה מדבר בעד עצמו? הייתי מאד שמחה לו כבר הסתיים הקפקא הזה, שאכן שבר אותי , או לפחות כמעט מה שנשאר לי זה לנסות לעזור לכל מי שמרגישה זקוקה לי. לאחר שהוחזר שמי עם תשובותי בעבר, קל יותר לאתר אותי. אשמח לענות ואשמח עוד יותר שלא יזדקקו לי ושיהיה כבר טוב!