מטרת הפורום היא לעזור ולתמוך בחולי סרטן השד?!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חושבת ששכחתם שמטרת הפורום היא לתמוך ולעזור לחולים ולבני משפחותיהם! הגיע הזמן שכולם ישימו מטרה זו לנגד עיניהם, וירדו מהעצים הגבוהים עליהם הם טיפסו.
לדעתי, טעית, המטרה רשומה היא באמת זו. אבל מי אמש שזה נכון ביומיום? לפי התנהלות האירועים, הפורום והעמותה נועדו לפאר ולחזק את המקימות שלה ומי שהולך בתלם איתן. למטה כאן מישהי הציעה להקים עמותה חדשה, או אולי להצטרף בחזרה לאגודה למלחמה בסרטן. אופציות לא חסרות, צריך לרצות.