תרופות הומאופטיות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבנות שלום אני חולה עם גרורות בעצמות ועוברת כימוטרפיה. טופלתי במשך כמה חודשים בתרופות הומאופאטיות שנירשמו לי על ידי דוקטור עירון. מכיוון שהתרופות מאוד יקרות, ידיד שלי הביא לי אותן מאמריקה בכמעט חצי מחיר. לאחרונה החלטתי להפסיק עם התרופות וניתקעתי עם מלאי גדול של תרופות. רציתי לשאול אם משהי רוצה לקנות אותן במחיר שאני קניתי. מדובר ב-carnivora. mgn 3 ו-artimisinin אם מישהי מעוניינת כיתבי לי לאי מייל [email protected] תודה ליליה
מה הסיבה להפסקת לקיחת התרופות האלה? לא עזרו? החלפת שיטה? חשוב לדעת. תודה
לtoby אני הפסקתי לקחת כי עלתה שאלה על ידי ועל ידי הרופאה שלי אם זה לא מנטרל את השפעת הכימותרפיה. מכיוון שקשה לדעת החלטתי להפסיק. ליליה