זהו. זרקתם את ד"ר לאופר מרשימת היועצים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
וזה משקף שבוודאי אפילו לא התכוונתם לבקשה לחזור לפורום, אלא רק מרחתם אותנו... לא ראוי!!!
אורח בפורום אולי יחשוב שכל היועצים פעילים וכולם יודעים שחלקם רשומים על הניר בלבד. וכמובן לפרסומת . אז מה היתה המהירות בהורדת הפרטים שלה הם לא מדברים ולא עונים מסיכמה עם הכועסת לא ראוי.
1. הם אכן זרקו אותה 2. הם מעולם לא ביקשו ממנה לחזור 3. הם כנראה לא אהבו את זה שהיא עונה און ליין ולא מחכה לניתוב שלהם (הם נוהגים לנתב) 4. וכל השאר ספקולציות. המציאות בדרך כלל הרבה יותר מורכבת מכל הניסוחים שמנסים לשרטט אותה