מצב מתסכל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה שמרגיז במצב החדש שנוצר בפורום שלרוב הגולשות באתר המצב הקודם היה טוב התשובות היו מהירות האוירה לאורח זמן היתה נעימה ( פעם האחרונה שסערו הרוחות במתקפה חסרת הטעם על טלי ). החליט מי שהחליט " בחלונות הגבוהים" שהוא מבין טוב יותר מאלו הזקקות לד" ר לאופר וכנראה במקום עצה בונה נתן עצה גרועה וזאת תוצאותיה . העם יש "בחלונות הגבוהים" מישהו או מישהי עם אחריות ויגיד כן זה אני ! טעיתי קורה לא? כולנו בני אדם אין לבכות על חלב שנשפך גם זה נכון ? אבל אותם חכמות "בחלונות הגבוהים" שירוצו ויתקנו אתמול את טעותם כי יש כאן נשים שזקוקות דחוף ליד מלטף ולתשובות מקצועיותלפעמים זה חיים ומות של הנפש גם. לילה טוב ושבוע טוב,