חיות ו.... חיוכים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש איזשהו מניע מלהחזיק חתולה בבית בתקופת כימו? לבד מהזהירות המתבקשת משריטות, כמובן
אני המשכתי להחזיק, והתרחקתי מ"קופסת השירותים" וכשנגעתי באוכל שלו רק עם כפפות ומסכת אף ופה. חוץ מזה, ללטף זה ממש כיף לא? אבל, שהחיה תהיה מחוסנת!!!!! בהצלחה. נלי
אני עברתי בשלום את הכימו (6 טיפולי CAF) עם - או אולי אף בזכות - כלבתי, שני החתולים שלי וגם תוכית קטנה בבית. כמובן שכולם חיים בבית, מחוסנים ומטופלים היטב. נדמה לי שאף קיימים מחקרים שהוכיחו כי חיות מחמד בבית משפרות את ההתמודדות וההחלמה ממחלות שונות, ומסרטן באופן מיוחד.