למה לא משיבים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כאן די הרבה זמן נכנסת אבל רק כל פעם וגם לא כותבת. לפני שבוע היו הרבה שאלות ורופאה ענתה עליהם כל הזמן וחלק מהם ענו לי על מצבי. כל השבוע לא נכנסתי וגם לא קרתי מה כתבו אבל מאתמול אני רואה שאין תשובות ויש הרבה בנות ששואלות ופוחדות וגם אני. מה קרה?
היי ג'ניה, אל הבנת? אלו שענו ועשו מלאכה - טובה מדי - בדיוק בגלל זה כבר לא כאן! עודף דיבור ואמפטיה לא עלה בקנה אחד עם האסטרטגיה של "האתר שלנו" ולכולנו! והחדשה - יקח לה זמן לעמוד בקצב, אם בכלל. בקיצור אגלה לך סוד - יש עוד פורומים.
אשמח לקבל אינפורמציה לגבי פורומים נוספים הקשורים לסרטן השד. תודה וחןחן