אני לא לבד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה מכל הלב לכל מי שענה והתיחס או סתם קרא את מחשבותי ופחדי , אני מרגישה עכשיו קצת יותר שייכת, וזה כל כך נעים לקבל אמפטיה , אפילו שאני לא מכירה אתכם אישית. כי ביחד ננצח. בריאות ואהבה.
שלום לך מייטרי! מעניין- הכותרת שנתת להודעות הקודמות שלך- זהה למה שאני אמרתי לפני שנה על עצמי. כלומר- למי שרציתי לספר, אמרתי "נכנסתי לסטטיסטיקה של 1 מ-9". נכון- זה לא כבוד גדול, אבל אם הגילוי מוקדם, יש סיכוי גדול לצאת מזה בשלום. אני מאחלת לך בהצלחה בניתוח, אצלי לא היו בעיות מיוחדות לאחריו, והחלמה מהירה. רעיה