גושים בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! זה כבר כ-4 שנים יש לי גושים גדולים ב-2 השדיים, ביצעתי גם ממוגרפיה וגם אולטרה סאונד, אבקש לדעת לאיזה מומחה בתחום הזה יש לפנות? האם לרופא כירוג, או למומחה אחר? תודה
יש מקרים שבאולטרא סאונד ובממוגרפייה לא מזהים מימצאים, למרות שמרגישים במישוש. המלצתי פני בדחיפות לכירורג שיעשו ביופסיות לשני הגושים,להתגבר על הפחד ומהר מאוד!!!!
שלום צליל, הרופא המוסמך הוא כירורג שד. אנו ממליצות שתתאספי את כל הנתונים והבדיקות שיש לך, ותיפני לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים אליה את שייכת. בברכה, צוות אחת מתשע