לסמדר 45
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נראה לך שהחזרה לעבודה תיגמול אותך מהפורום איפה תמצאי חברות כמונו אנחנו כמו הממתק הזה שאף פעם לא באמת אוכלים ולכן הוא לא משמין ולא נמאס ולא עושה כאב בטן והטעם שלו לעולם מחוז געגועים לילה טוב
היי דניה, אולי לא תגמול לחלוטין, אבל לא יהי לי הזמן הפנוי שיש לי כעט. חוצמזה שדי משעמם לשמוע כל הזמן השלתחויות של גוש אחד כנגד גוש שני (כאילו אין לנו מספיק גושים גם כך....) לדעתי, צריך שני פורומים שונים, אין מה לעשות. להת, סמדר