איך אפשר לדעת?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עזרה! יש לי גוש בשד. איך לזהות אם זה סרטן? נ.ב:אני לא מפותחת,עוד לא צמחו לי. נ.ב.ב:אני בת 11. נ.ב.ג:בבקשה תענו על זה כמה שיותר מהר כי זה מאוד מטריד אותי!
שלום לך, בדרך כלל אי אפשר לתת תשובה דרך האינטרנט, אבל במקרה שלך אני מרשה לעצמי להרגיע אותך: גוש בשד אצל נערה בת 11 שטרם צימחה שדיים - נשמע לי כמו התחלה של צמיחת שדיים.... הראי לאמא, ואם את עדיין מודאגת - לרופאת הילדים שלך, ו.... מזל טוב!
לך הילדה בת ה-11. תמיד כדאי לגשת לרופא . לי יש ילדה בת 9 , ילדה רזה . יש לה גושים בפתמות שמלווה בכאב. הרופא בדק ואמר שזה מאוד נורמלי להתפתחות השדיים כך שאם זה יפחית את פחדייך שמחתי לעזור.