חג שמח - חג החרות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאחלת אני לכולם חג שמח, החג הזה מציין עבורנו את היציאה של עמנו מן העבדות אל החרות, ולנו "החולים" משמעות נוספת של יציאה מן המחלה שבמידה מסויימת אפשר להשוות אותה כאל העבדות, כי כלואים אנו בתוך מצוקותינו בגופנו ועבדים אנו למצוקות בהסתרתם מן העולם ובעיקר מפני עצמנו, והיציאה אל החרות שהיא מלחמתנו באותה מחלה וההתמודדות שלנו כל אחד בדרכו שלו בדרך אל האור וההחלמה. אשר ישר כח לכולם חג שמח וכמובן החלמה מהירה. ענת
חג שמח ובריאות