דר לאופרנ
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לא לסתום את הפה רוצים את דר לאופר חזרה.
אני מבינה ש"נפל דבר" האם יש משהי מבין החברות ו/או ד"ר לאופר עצמה שיכולה לעדכן לגבי מה קורה ? האם יש להבין כי ד"ר לאופר "פורשת" מהפורום??? למה?!!! כי היא רופאה נפלאה,גברת רצינית ובעלת שליחות המסורה כל כך לכולנו ?!!! לא יאומן. לא הרבה אנשים יודעים לעזור ולסייע לאחר ובודאי שלא הרבה רופאים יודעים "סוד" זה ד"ר לאופר יודעת ומעונינת לסייע - שילוב נדיר במחוזותינו. ד"ר לאופר מה צריך לקרות כדי שתשני את החלטתך?