כאב לב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדוקטור לאופר ולבנות אני גם לא מבינה מה קורה, יש הרגשה של סתימת פיות ,רפובליקת הבננות הגיעה גם לכאן. אולי אנחנו יכולות לקבל הסבר? רותי לאופר עשתה עבודה מופלאה ,טובה,מסורה ואין לי מספיק מילים לתאר. אולי נכריז על שביתה ונפסיק להיכנס לפורום עד שנקבל הסבר מניח את הדעת. מה אתן אומרות? תודה לך דוקטור לאופר על הכל. את אחת ממעטים,רופאה חכמה ואדם עם אינטגריטי. ליליה
100 אחוז איתך...
גם אני... וסמדר- ברוכה החוזרת. מקווה שנהניתם מהנסיעה. ואיזה "הפתעות" חיכו לך כאן.......... רעיה