מפחיד! אולי כדאי שנעשה משאל... מי מכן התפתחה מוקדם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תקראו בוואי-נט.. כתוב שם שנערות שהתפתחו מוקדם נמצאות בקבוצת סיכון ללקות בסרטן השד.. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2990211,00.html
גם אומרים שאם מניקים לאורך זמן יותר ארוך אז מפחיתים את הסיכויי ללקות בסרטן שד. ואומרים שאם יולדים בגיל צעיר יחסית מפחיתים את הסיכוי ללקות בסרטן שד. אז מה- זה הכל סטטיסטיקה שלא תמיד ממש מדוייקת. כשאתה חולה אז אתה 100% חולה ולא משנה מתיי בדיוק התפתחת, ילדת וכמה הנקת !!!!!!!!!!!