מוטרדת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 24 ושמתי לב שיש לי וריד בולט בשד שלא היה קודם.ובכלל יותר ורידים שם. הייתי אצל כירורגית שד לפני כחודשיים בבדיקה והיא אמרה שהכל בסדר. אני לא יודעת אם בזמן הבדיקה היו את הורידים האלה, אני לא זוכרת... בכל מקרה, האם להבדק שוב? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
סביר שמדובר בשינויים הורמונליים, אבל אם את מוטרדת, ובפרט אם יש לך היסטוריה משפחתית של סרטן שד בגיל צעיר, היבדקי שוב. למה לדאוג?
אבקש אםבר מדויק על המחלות בעבר לפני 4 שנים היה גדול ליד הראה ומאז אני סובלת