הוצאת שתלים וקפסולות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי. לאחרונה יותר ויותר נשים מוציאות את השתלים+ הקפסולות ( רקמת החיבור) רציתי לשאול האם לאחר ההוצאה במהלך בדיקות תקופתיות יש מצב להתבלבל בבדיקות הדמייה בין הצלקות הפנימיות בעקבות הניתוח לבין גידולים? צלקות יכולות להיראות כגידולים? האם אתם יודעים להבדיל בין צלקת לבין גידול?
לקריאה נוספת והעמקה
הי יעל, לרוב יש אמצעים להבדיל בין רקמה צלקתית לרקמת שד גם אם אינה תקינה. ברור שלפעמים זה יכול להקשות. קשה לי להשיב על השאלה כי באמת כל מקרה לגופו. בMRI ניתן להבדיל בין רקמה דינמית (גידולית) לרקמה צלקתית למשל. בקיצור הסירי דאגה מליבך. בהצלחה ובריאות שלמה
(מספר מקשר)