כאב ונפיחות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בימים האחרונים החל שד אחד להיות נפוח יותר ( נראה כאילו הוא יותר מלא ובשרני) משהני ולכאוב. האם יש לך מושג מזה? קבעתי תור לכירורג שד אבל זה לעוד הרבה זמן ואני ממש מוטרדת... תודה. רוני
שלום רוני, אנחנו מבינות את דאגתך, אך קשה על סמך נתונים שכתבת לתת חוות דעת. אנו ממליצות שתנסי להקדים את התור תסבירי את המצב ותלחצי קלבל תור בהקדם וגשי לבדיקה רק בכדי להסיר דאגה מליבך ולקבל את הטיפול המתאים. בברכה, צוות אחת מתשע
רוני אני מצטרפת לדברי הצוות. אין שום סיבה בעולם שתחכי הרבה זמן לבדיקת כירורג. יתכן ויש לך דלקת ואת זקוקה לאנטיביוטיקה. פני לסניף שלך, ודאגי לתור מיידי.