הורמיל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי אצל הומיאופת עם הבעיה של הדימום כמו שכתבתי בהודעות קודמות , והוא הציע לי לקחת תרופה בשם הורמיל בנוסף לתקופות לעצירת הדימום - האם זה לא מסוכן ההורמיל הזה? הרופא אומר שזה לא הורמונים. איך אני מגיעה להתייעץ איתך?
הי דנה, Ormeel היא תרופה הומיאופתית (או יותר נכון הומוטוכסיקולוגית) של חברת Heel הגרמנית. אני לא הומאופת ולכן לא מכיר מספיק את התחום, וגם לא ספציפית את התרופה הנ"ל כדי לחוות דיעה. באשר ליעוץ, אשמח לעזור, אולם אני חושב שיש טעם בכך, רק אם את מעוניינת ביעוץ כולל בתחום של מניעת השנות המחלה (אורח חיים בריא, תזונה, תוספי תזונה, התנקויות (DETOX) וכו'.) כתובת האי-מייל שלי נמצאת ליד שמי בראש המודעה. גובי